Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 5 oktober 2014

Me and my Volvo

Ett av de största I-landsproblemen kanske
inte är bristen på förvaring? Om man analyserar
problemet och ställer sina "5 varför?" så kanske
man kommer fram till att platsbristen orsakas av...
Nej! Stopp! Nu vill jag inte höra mer!


Nanananananananananaa!!! *håller för öronen*


Det är ju så SVÅRT att hålla sig till regeln
"en in-en ut" Man vill ju inte heller vara
den som orsakar nästa lågkonjunktur...


Så låt hjulen snurra/rulla. Och på tal om att "vi rullar",
så kommer våran nästa bil att bli en Volvo V70 igen!


Det finns inga planer på att byta till en mindre
bil... HUR skulle vi då få plats när vi åker till
återvinningscentralen? (eller hem från IKEA)


I går fick jag sitta med en överfull plastback i knät...
Men vi fick med oss allt - för den här gången!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar