Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 16 maj 2014

Volvogrupp(tryck)

Att starta i Volvogruppen i Göteborgsvarvet innebär
en mycket bättre startgrupp än jag förtjänar!
Så jag är jättenöjd med starttiden!

Visserligen kanske inte starttiden påverkar den totala
tiden att genomföra loppet, men det är ju betydligt roligare*
att springa medan festen är i full gång, inte på efterfesten!

Det brukar vara folkligt, festligt och fullsatt och om
väderprognosen slår in imorgon, så blir det nog folkfest.
Snacka om ytterligheter för mig som är van att träna
ensam, med mina stödstrumpor som enda support!

(Morgon)dagen till ära har jag inhandlat ett par nya
(support)strumpor som givetvis matchar årets tröja!
(och min ansiktsfärg)

Så nu kan det "roliga" börja!


* att använda "roligt" och "springa" i samma mening är
väl inte riktigt sunt, men allting är som bekant relativt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar