Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 14 maj 2014

Blandmissbruk

Mister du en (TV-serie) står dig tusen åter!
När man dessutom inte måste springa är soffan
ett lätt val. Tre dagars vila inför varvet på lördag!

På kort tid har jag fastnat i ett blandmissbruk
av lika delar amerikansk såpa och Finn crisp...
(Min bästa "langare" levererar förstklassiga varor)

Det krävs ingen TV-kock för att "laga" "mat"
som serveras framför TV´n... Men det duger inte
i längden att sitta invirad i en filt hela kvällen!

Bara ETT avsnitt till...




Kväll...



...efter kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar