Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 31 maj 2014

Tidsfördriv

Ville ju inte bli sittande i soffan hela dagen!
Något vettigt måste man ju hinna med och nu när det
regnar kan jag ju tyvärr inte klippa gräset... Så synd!


Men vi åker till USA om mindre än 3 veckor!!!
Då gäller det att man vässar shoppingformen,
man vill ju inte vara helt otränad menar jag!
Hur skulle det se ut att få skavsår i händerna av kassarna
redan första dagen!!? Jag har ju ett rykte att tänka på!


Det fick bli en snabb sväng ut med dottern. Nästa generations
shopzillas måste drillas i den ädla konsten att shoppa!
Jag vill poängtera att vi bara köpte det allra nödvändigaste.
Resten, inklusive allt onödigt, köper vi såklart DÄR*!
(*over there)


Med hjälp av några nya tidningar ska jag nog få resten
av eftermiddagen att gå. Tills gräset torkat upp menar jag!


Träning!




Rester!





...mer tidsfördriv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar