Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 21 maj 2014

Avlusning

Efter förra veckans "loppvecka",
är det nu avlusning. Livet GÅR vidare.
Det är oroväckande lätt att INTE träna... Det är
lättare att äta och sova också, nu när man inte "måste".
Kolhydrater smakar bäst när de är förbjuden frukt...
Jag fick  nästan tvinga i mig pasta da'n före loppareda'n.

Men nu har träningsvärken nästan gett med sig.
Det verkar inte vara några bestående fysiska skador
på kroppen. Men, jag tittade på min målgång från i
lördags (SVT Play)... Det var ingen vacker syn!

När/om jag tar mig ur mitt "postvarvstressyndrom",
så kanske jag anmäler mig inför nästa år.

Så att jag får göra om det igen - lite snyggare!


Dan före loppare dan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar