Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 31 maj 2014

Skräppost

Vi som (med bravur, blodsmak, svett och glädjetårar)
genomförde Göteborgsvarvet 2014 har nu för"TUR" att
anmäla sig till nästa års varv. Ja, skynda, skynda, passa
på! För from imorgon kan kreti och pleti anmäla sig!


Det är inte riktigt just att få detta erbjudande
NU, när man fortfarande inte kan tänka klart.
Det kanske inte är de klokaste besluten som tas
när euforin från årets målgång inte har lagt sig än.


Vet inte om "tur" är rätt ord i sammanhanget.
Men jag har bara vunnit en gång på lotteri och
då vann jag en startplats (som jag själv fick betala)


Men det visade sig vara ett kinderegg som både
bestod av piska, morot (och en hel del svett).


Nu börjar uppladdningen inför den 23 Maj 2015!






Spam?





Tar inte jag detta seriöst?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar