Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 maj 2014

Uppe i varv(et)

Om jag inte har kidnappats av utomjordingar,
eller svimmat på vägen till startlinjen, så ger jag
mig iväg just precis i detta NU!!! tillsammans med
över 60000!!?? andra förväntansfulla galningar löpare!

Börjar plötsligt ångra alla statusuppdateringar angående
min träning. Inser plötsligt att detta ger krav på resultat...
Men jag har inte plågat mig i timtal varje vecka för att
göra ett "bra" resultat, utan för att slippa plågas idag...
Och detta är inte rätt tillfälle för prestationsångest!

Så:
"Lätt på foten" och "Keep calm, carry on" ,
så ska väl det här vara "över" om några timmar!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar