Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 15 maj 2014

Målbilder!

Det är viktigt med målbilder, så jag har börjat
mål(a) upp bilden av vad belöningen blir efter ett
(förhoppningsvis) väl genomfört Göteborgsvarv!

Det räcker ju inte med en banan och kexchoklad
för att ersätta energiförlusten efter 21 kilometer!
Medaljen går ju varken att äta eller dricka, så jag
ska personligen se till att det finns tillräckligt med
godsaker att duka fram när jag kommer hem.

Det får bli (sport)dycker med varierande procenthalt
och (super)snabba kolhydrater! Fett, socker och salt,
i en allt annat en sund blandning!

Allt som jag kan tänkas vara sugen på måste finnas!

Nötter, oliver, smoothie, juicer, muffins, broccolipaj,
grillat, sallader, björnbärsparfait, kakor, ostbricka...
 
Målfoto- Muffins med fetaost och tranbär!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar