Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 10 maj 2014

Nitratladdad

Trots extra vila, så har kroppen känts stel och
tung i veckan. Får väl skylla mig själv när jag i
morse försökte mig på ett "snabbare" löptempo
(mest på grund av tidsbrist). I ren desperation
vågade jag till slut prova ett glas rödbetsjuice.


Nitratet lär minska cellernas syreförbrukning.
Man får bättre kondis helt enkelt! Om man
inte bara får huvudvärk och blir illamående...


I väntan på effekten så hämtade vi brädor på Beijer,
returnerade släpet, passade på att köpa en helt annan
sorts energidryck på systemet, putsade alla fönster
(utsidorna), packade bilen full med skräp, drog till
återvinningen, handlade blommor på Plantagen...


Sen tog syret fullständigt slut och luften gick ur.
Men observera att det INTE var jag som la mig i
soffan framför Mamma Mia...


Om det var rödbetan eller helt vanligt hederligt
socker vet jag inte, men efter en fika så blev
blommorna planterade och gräset klippt i alla fall!



Nu återstår bara middag och television (Eurovision).
Ingen effekt i värden kommer att hålla mig vaken hela kvällen...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar