Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 10 januari 2014

Tomtar på loftet...

...finns det gott om här,
(även om inte alla tomtarna är hemma alltid),
men till jul ställer jag bara fram 3 stycken.
Men nu får de snällt flytta ner i en låda igen.


(Städa städa varje fredag... och så efter varje jul)


Tack och lov så varar ju inte julen ända fram till påska.
För däremellan kommer fastan! Därför tog jag endast
en (liten) bit blåbärskaka till fredagsfikat. Gott så!


Bara för att mitt mörkerseende behöver A-vitaminer!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar