Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 18 januari 2014

Köpstopp!?

Hade lite tid att fördriva idag i väntan på handbollstjejerna
som vänskapstränade med/i Torslanda. Jag passade på att
veckohandla på ICA Maxi i snigelfart. Kunde nöjt konstatera
att jag  lyckades med konststycket att handla enligt inköpslistan!
(Utan att det ramlade ner en massa annat i korgen...)

Jag snurrade även snabbt genom Hemtex, Lindex och den
lilla inredningsbutiken utan att falla för några frestelser!
Jag var bara tvungen att träna min karaktär lite.
För nu gäller 5 månaders köpstopp!

Men om 5 månader ska det shoppas loss! Då åker vi till Boston!
Lita på att jag kommer att fylla kvoten för maxlast...
För alla fyra familjemedlemmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar