Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 4 januari 2014

After ski

Idag var vi blöta både utifrån och in och tvärtom! Inget regn, men milt väder i kombination med att vi bokstavligt talat åkte skidor uppe i molnen (läs dimma) gjorde sitt... Men vi ger inte upp så lätt! (Näst) sista åket är ju oftast det bästa! (Personligen hoppar jag alltid över det SISTA åket.)

Med en skiddag kvar (för denna gång) så satsar jag på att sätta vänstersvängarna imorgon! Mina högersvängar håller redan Stenmark-klass medan Stig-Helmer envisas med att svänga vänster...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar