Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 28 januari 2014

Städbacill

Konditionen förbättras inte av att jag åkt på en lätt släng av
förkylning. Inte en mansförkylning där man (förutsatt att man
är just en MAN) tillåts ligga i sängen och gotta sig låta andra
tycka synd om en (fungerar på mammor, men inte på fruar).

Nejdå, en helt vanlig "barakörpåsomvanligtdetgårnogöver"
förkylning (som jag envist ignorerar). Jag hoppas nästan på
att viruset håller i sig ett tag till, för det verkar vara en riktigt
elak städbacill jag drabbats av! Ja, men hittills har jag väl ärligt
talat mest flyttat runt saker. Blir det tomt på ett ställe så blir det
kaos någon annanstans. Summan av stöket är liksom konstant.
(och själva grundorsaken till det vill jag inte alls höra talas om)

Så nu är min sänghylla fin, men det är återigen fullt
med lik i garderoben som inte hör hemma där...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar