Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 11 januari 2014

Skid(semester)

När vår familj åker skidor, så är det ingen (vanlig) semester.
Det är upp tidigt, först i liften och gärna korta (läs effektiva)
pauser. Vi har inte EN slavdrivare, utan turas om att driva på.
Förra helgen i Norge bjöd på en del nya utmaningar.

Vi fick till exempel prova på blindslalom!
(pga av dimma så var sikten delvis obefintlig)
Det är svårare än man tror! Så jag behöver nog öva lite mer
innan jag platsar i OS-truppen... Paralympics 2018 kanske?

Men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!
Vilket påminner mig om att jag måste köpa behöver en ny
skidjacka! Min sög till sig fuktig luft som en svamp.
Nåja, nästa gång är det säkert svinkallt.
Så då är det inget problem!


När "ingen" ser får man passa på att vila...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar