Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 15 januari 2014

Friskvård

Gick hem tidigare idag på grund av, (tack vare ?) VAB.
Tänkte att jag kunde passa på att förena nytta med nöje!
Förutom att jobba (lite) kunde jag passa på att tvätta,
dammsuga , springa (i dagsljus!), se en tjejfilm med sjuklingen...

Eller bara dricka kaffe kanske...

Hur som helst "stämplar" jag ut tidigt. Men jag riskerar inte
lårbenshalsen med att ge mig ut på isiga gångbanor.
Jag laddar för att gå till gymmet!

Bäst att satsa på friskvård i dessa sjuka tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar