Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 13 januari 2014

Liten blir stor

I takt med att barnen växer och behoven ändras
öppnar sig möjligheten att få ändra om hemma
och kanske shoppa lite... Men det är inte helt lätt!

Trots att vi plockade ut ett halvt ton av multifärgade
plastpryttlar, gamla teckningar och dockleksaker så
är dotterns rum fortfarande "fullt". Det mesta av det vi
rensade ut låg gömt i lådor och hyllor, så möblemanget
är ju intakt. (Men jag inser att jag måste spara leksaker
"till mina barnbarn" någon annanstans så länge...)

Trots en inspirationsrunda på IKEA så blev vi inte klokare
(och rummet blev inte större), så nu funderar vi lite till, innan
vi tar nästa steg och börjar byta ut möbler. Snopet...

Men den som spar han har, sina shoppingmöjligheter kvar!


Sparas till nästa generation...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar