Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 1 september 2016

R.B.F

"Resting Bitch Face" nådde en helt ny
(botten)nivå rakt (ner), i mitt ansikte
efter tandläkarbesöket i morse...


70-talet har kallat och vill ta tillbaka
sina (40 år?) gamla amalgamfyllningar...
Tack och lov teckande jag JA tack till en
tandvårdsförsäkring, redan för några år sedan!
Så det gjorde inte ont - ens i plånboken!


Bedövad (men inte bedrövad)
kunde jag lämna Folktandvården.


Givetvis kunde jag inte motstå frestelsen
att äta och dricka innan bedövningen släppt!
Det var en ... intressant ... upplevelse...


Jag hade absolut ingen aning om var
den bananen gömde sig i munnen.
Visste bara att jag inte hade svalt den...


Detta var bara första lagningen som behövde fixas.
Jag räknar med att få höra av 70-talet snart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar