Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 22 september 2016

Banan!

Sprungit sista rundan på svensk mark!
Lite sorgligt är det allt...
Klar med mina fysiska förberedelser inför loppet.
Jag har säkert inte gjort ALLT, men nu
"är det som det är och det får bli som det blir"...


Bara 42 kilometer kvar nu!


Det är ju ingenting,
om man ser tillbaka på året som gått...


Alla träningstimmar
(och dubbelt så många sofftimmar),
rehab, mental uppladdning...


Sportdrycken som serveras längs banan är testad.
Nu ska jag bara studera var längs banan,
det serveras banan! (mysigt med fruktstund!)


Ska väl komma levande ur det här!?
Bara jag kommer till startlinjen, så står det (väl?)
inga längs banan och skjuter de som bryter!!?


Behöver inte ens (tack ock lov!) orientera själv.
Bara följa strömmen och skörda frukterna - som serveras!


Berlin - Take my breath away!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar