Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 27 september 2016

Try everything!

Lätt att vara kaxig idag!

När endorfinerna fortfarande är kvar i kroppen!
Börjar få lite skavsår runt halsen av medaljen...
Annars bara lite träningsvärk i låren,
men i övrigt fräschare och mindre stel i fötter,
ben och knän än jag varit på flera månader!


(vi har väl vetat länge att det
"är inte i knäna felet sitter"...)


Om löpning är ett beroende
och kan liknas vid en tung drog,
har jag aldrig varit så hög som nu...


Jag blir nästan lite rädd när jag tänker
på baksmällan som ska komma...


Bara jag inte hinner anmäla mig till
nya galenskaper innan ruset lagt sig...




I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
Though I’m on the lead
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
I won’t give up, no I won’t give in
Till I reach the end
And then I’ll start again
No I won't leave
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail



Oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh



Look how far you've come
You filled your heart with love
Baby you've done enough that cut your breath
Don't beat yourself up


Don't need to run so fast
Sometimes we come last but we did our best



Oh oh oh oh Try everything
Oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh
Try everything
Oh oh oh oh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar