Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 september 2016

Energipåfyllning!

Sprang (ja faktiskt!) en mil i morse.
Efter det var jag fylld av ny energi!

För säkerhets skull fyllde jag på
med energibröd och kaffe efteråt!
Sen bockades det av punkt
efter punkt från "att göra" listan!

Rensat ut skräpet från förråden.
(DET ger energi!)
Skickade maken till återvinningen.
(med skräpet alltså,
honom re-cyklar vi ett varv till...)
Han behövdes nämligen för att
rensa avloppet i köket...
Jag spolade rent rören...
Inte så aptitretande... Urk!

Köpte lite nya växter på Plantagen.
Planterade nytt i utekrukorna.
Putsade fönster...
Lagade köttfärslimpa.
Ja, sen var jag bara tvungen
att sätta mig i en solstol.

Kan ju vara sista chansen!

Så jag sparar nog några
punkter till imorgon också,
ifall jag har lite energi över!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar