Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 14 september 2016

Paniiiiik!

Efter träning och dusch idag
fanns ingen tid att förlora!

Tid för vila!

Alltså hoppade jag rakt i nattlinnet,
direkt i nattlinnet, utan att passera gå!

(bekvämt om/när man somnar i soffan)

Men det var något som kittlades...
Efter att ha ignorerat det ett tag så
kollade jag efter. Wihiiiiaaaa!
En spindel innanför nattlinnet!

Varmaste höstdagen i Göteborg
på 33 år = alla fönster öppna.

Kan lugna alla grannar som hörde mitt
fjollskrik att den spindeln är död nu...

Men det "kryper" fortfarande på kroppen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar