Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 19 september 2016

Måltid?

Att man fått sitt startbevis,
bevisar ju inte att man kommer till start...
Sen är det ju "upp till bevis" att komma i mål också.


Jag får frågan om vilken måltid jag siktar på.
Vadå?
Jag vill såklart ha en rejäl måltid
och (minst) en stor stark tysk öl!
DET har jag sett fram emot. LÄNGE!


Vilken MålTID det blir spelar ingen roll.
Det är måltiden som är MÅLET!


Men jag gjorde som man gör när man vill veta något:
Googlade... Hittade en (mycket vetenskaplig?)
"räkna fram din sluttid-tabell" på Marathon.se
och angav min mil-tid (från Jubileumsloppet).


Ser ju ut att gå som tåget det här...
Men om jag ska tro jogg.se, så kommer jag att
få en sluttid på 4.40, vilket låter mer rimligt.


Tåget brukar ju vara försenat!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar