Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 28 september 2016

Kors och tvärs i Berlin

Det var verkligen en lång helg med många intryck.


Känns som att vi hann med hur mycket som helst!
(så var det inga sovmornar heller)
Avkopplande i den bemärkelsen att
man kopplade bort jobb och vardag!



Måste börja göra weekendresor oftare!
Känner mig ovanligt pigg,
trots viss fysisk ansträngning...



För er som inte varit i Berlin,
kan jag göra en kort beskrivning:
Det är många gator, som går hit och dit...
Man vet inte om man är i "öst" eller "väst".
Men vi åkte bara tunnelbana i fel riktning EN gång...


För mig som är kart-dyslektiker var det helt
underbart att få följa en blå linje, en ström av
40000 löpare, omringad av en miljonpublik
och få en guidad tur runt HELA staden!


Snart, snart har jag samlat ihop mina intryck från DEN resan!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar