Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 31 augusti 2016

The only way is up!

Det kostar att ligga på topp!


...och om man inte ligger på topp,
så griper man alla halmstrån man kan,
för att ta sig uppåt. Om inte till toppen,
så i alla fall till vattenytan...


Min klena fysik kräver alla hjälpmedel
som finns att köpa för (mycket) pengar.

Så fort förkylningen dragit sig tillbaka
dit den kom från (och håller sig borta!!!)
måste jag upp på banan igen.
...och då pratar vi längre distanser
än en promenad till soprummet...

Kompression is da shit!
Vem vill inte bli smartare, starkare,
snabbare? Till extrapris dessutom!


(hjälper tyvärr inte mot förkylningar...)


Det har varit mycket "extra" kostnader den sista tiden...
Tänker inte summera vad detta kommer att kosta!


Smarter, Stronger, Faster?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar