Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 13 augusti 2016

Medaljchans!!?

Dagens löparevent i Halmstad:
"Prinsens minne"
21 km i sällskap, som omväxling
till egenträning på hemmaplan.

Ser det som "en lätt träningsrunda"...
Med chans till medalj!

Tyvärr ingen omväxling i vädret.
Växlande molnighet i bästa fall...
Jag har kollat väderprognosen tre
gånger per dag den senaste veckan,
men tyvärr så var det triss i regnmoln
som kom upp till sist...

Inte så roligt kanske.

Men... Rolig och roligt.
Att springa är inte särskilt kul.
Men det blir "roligt sen".
Jag vet nämligen att det bjuds
på strömming efteråt!

Bäst sällskapet till potatisen, även
fast den kommer att vara "sur"...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar