Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 9 augusti 2016

Back on track

Kanske inte i "fäders spår", men
väl tillbaka i ett blåsigt, backigt
Gerrebacka och i gamla löpspår!

Mindre backigt än Bad Gastein som
var en riktig utmaning att springa i...
(blev inte mycket träning där heller)

Där fanns inte 100 meter plan väg att
springa på. Hotellen "hänger" på bergen
och stan består av branta backar...
(och om backträning tycker vi - INTE...)

Behagligare var det i St Wolfgang.
Där kunde man springa längs sjön.
Bilderna är från förra tisdag morgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar