Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 7 april 2016

Uppvärmning

För att hålla mig alert
(i alla fall på förmiddan)
på kursdagarna, så startade jag dessa dagar
med en uppiggande löprunda på morgonen.

Ja, jag inser att det låter galet att ge sig ut före 6.
Men jag kan verkligen rekommendera alla att prova.

Det är som att ta en öl på fastande mage!
Att man riskerar baksmälla framåt
10-tiden är en biverkning man får ta!

I tisdags kändes det som att slalompjäxorna
satt kvar på fötterna, men det var ändå lite
sådär plågsamt skönt att komma igång efter en
veckas "vila". I onsdags morse var det ösregn,
så det fick bli slalom mellan vattenpölarna...

Men nu är det dags att få av sig
pjäxorna och dra på sig fartdräkten!

Långpass väntar, tidigt lördag morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar