Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 18 april 2016

(C)up(p)följning

Det blev "bara" ett Kärra F02 lag i finalen igår.
Bägge lagen förlorade endast en match vardera,
(mot ett toppat Baltichof). Grymt jobbat tjejer!

Tyvärr säljer de inte Valium i sporthallskiosken.
Det kan behövas, främst bland publik och tränare...

Tur att jag hade en bok med mig och kunde
varva ner i bilen mellan spännande matcher.
(affärerna har söndagsstängt...)

Det var inget väder för söndagspromenader.
Som tur var hade jag hunnit med egenträningen på
morgonen. Mina löpartights var lika blöta efter 5 km
som makens badbyxor. Men han hade ju valt att
gå till simhallen, där vattnet i alla fall är uppvärmt...


Nedvarvning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar