Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 10 april 2016

Äntligen söndag

Fördelen med att springa 21 km tidigt en lördag morgon är att man har hela helgen
på sig att göra precis vad man vill!

OM man nu vill göra något alls...

Eller så gör man som vanligt:
äter, sover, läser en bok, tvättar, städar, deklarerar, ser en handbollsmatch
och kokar lingonsylt...

Gärna samtidigt, så att man snabbt
kan återgå till soffposition, om inte
vald aktivitet kan utföras från soffan.

Så jag har med gott samvete "degat röv
(som tonåringen skulle ha uttryckt det)
mest hela helgen!

Tidvis i gott sällskap.

Oavsett om man har roligt eller ej,
går tiden (alldeles för) fort.

Strax man satt sig i soffan,
så är det söndag kväll igen...

Men med Mästarnas Mästare och
Springfloden, är det inte det sämsta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar