Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 25 april 2016

Aprilväder

Helgen bjöd på varierat väder!
(som det ska vara i april?)
Fyra årstider på samma dag typ...


I lördags fikapremiär ute på altanen,
innan soffkuddarna åkte på pisk i den
(mycket) friska (läs kalla) luften.
Söndag morgon snö...


Tack och lov var snön borta och solen (tillfälligt)
tillbaka klockan 11 när vi - surprise - inte drack
kaffe, utan var nere i Kärra och körde Tabata.

Efter träningen ställde jag mig vid spisen och påbörjade
fyra små rätter innan jag ens fått av mig Kalixmössan.
Allt för att slippa tråkig matlagning sen...


Vi jobbade upp oss och lagade mat för hela veckan.
Innan dagen var slut hann jag dega också.
(det blev mjukkakor)


Solen byttes mot hagel, bara åskan som fattades.
Ingen åskvärme ute. Det ska (väder)gudarna veta!


Iskallt. Sköna maj är välkommen!



Premiär!


Piskslag!


Bakslag...


Sol ute och inne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar