Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 23 april 2016

Go kväll!

Fredag kväll klockan elva var jag
piggare än jag varit på hela veckan!!?
Var jag fick energin ifrån?

Shopping, ny-gammal frisyr och
kladdkaka är den gyllene treenigheten.

Dottern umgicks med kompis
(via Skype) och bakade.
Familjen tackar för kaffet!
(bidrog till det tillfälliga energipåslaget)

Men... Det var igår det,
nu blir det andra bullar!

"Man kan inte både ha kvar kakan
och äta den" Vad är det för bullshit!

Det är precis så det kan bli!
Att kakan stannar kvar, men
i en mindre smickrande form...
Nu ska jag springa bort min del av
kakan. För här ska den inte stanna.

Sen kanske jag tar en liten
kakbit som blev över till kaffet...

Man kan både ha kakan och äta den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar