Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 21 april 2016

Självtest

Läste en mycket intessant bok.


Handlade om olika personlighetsdrag.
Introvert jämfört med extrovert.
Misstänkte att jag kanske lutade mer åt det ena...
Gjorde ett test på hur mycket introvert jag är på en skala.

Jag uppfyllde kraven till punkt och pricka, med ett undantag.


Påstående 31.
Där var alternativen:


A: Du funderar ofta över existensiella frågor som:
     Hur stort är universum?
B: Du funderar på jordnära frågor som:
     Hur stor ser min rumpa ut i de här byxorna?


I det fallet kunde jag bara svara ett klockrent B.


Nu ska jag gå vidare med del 2.
Själv - Kraften i egentid.


Några timmars löpning, redan i helgen kanske?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar