Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 27 april 2016

Blodigt allvar

F-ord, f-ord, f-ord!
Ont, det gör ont i min vänstra vad.
Det högg till igår när jag var ute och sprang.
Fick stiga av stigen och avbryta träningspasset.
Linkade till badhuset, simmade och bastade istället.


Surt!
Tror att min kropp ville säga mig något...


Kanske ska lyssna den här gången.
Vaden har protesterat lite innan.
(till och från sedan jag provtränade Military Fitness
med ett gäng superstarka, snabba fjortisar...)


Kvällen var förstörd.
Min nybakade banan-chokladkaka smakade
inget vidare, men funkade att tröstäta.
Jag var bara trött på min vad, så trött att
jag nästan somnade till Biggest Loser...


Haltade till jobbet idag,
fick lite stretchtips från andra som haft liknande symptom.


Sedan kändes det faktiskt lite bättre.
Inte som världens undergång...


Kanske tar det här med marathon-
uppladdningen lite för allvarligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar