Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 14 april 2016

Redbull ger dig vingar?

Tror att jag nästan somnade
i bastun efter simningen idag...

Tur att jag fick en provleverans
av ny energi! Nu* ska här testas en
variant av sportdryck och "nyttig redbull"
i form av en brustablett! (*inte NU,
men nästa gång jag ska springa långt)

Fick varorna personligt hemlevererade.

Med tanke på hur det såg ut med
det vita pulvret i plastpåsar, var det nog bra att jag inte fick detta överlämnat på basketplanen efter gårdagens träning...

Då hade väl någon Kärrabo ringt polisen!

Det funkar nog- om man tror på det...
Återkommer med testresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar