Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 31 mars 2015

Ur spår!

Snart dags att börja packa!
Takboxen ska upp på biltaket!
Sommartiden får vänta ett tag.

Kortvecka med en planerad långresa.

Lite mer vinter och skidåkning vill vi ha!

Ska gräva fram mina, i skick som nya,
(nyinköpta tidigt 90-tal...) vallningsfria
längdskidor som legat väl begravda i förrådet
och vilat i frid, sedan de sist användes i Funäsdalen...
(nyårsskiftet 98-99).

Så på påsklovet blir det åka av!

...men inte i vilka spår som helst,
utan i SM-spåren i Kalix, se länk:

I mina fäders spår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar