Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 25 mars 2015

Hushållsarbete

Som vanligt ägnade jag tisdagen åt att undvika
hushållsarbete! Men när man har en hemmafru
(i form av en lergryta), så kan man lugnt vara
ute och springa i drygt en och en halv timme!

Maten är klar när man kommer hem!

Efter middagen fick diskmaskinen och
tvättmaskinen göra resterande hushållsarbete,
medan jag med gott samvete tog igen mig i soffan.

Hjärta - och hjärna - behövde total av- och urkoppling...

Det får man bäst av ett avsnitt av Revenge och
senaste avsnittet av Biggest Loser... Det blir inte
samma sak om man fuskat med träningen innan!


Min hemmafru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar