Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 5 mars 2015

På Gång

Pengar rullar in - det går bra nu!

Volvo rullar som aldrig förr.
Men vi som jobbar här vill ju inte den vägen vandra,
att börja "rulla fram" menar jag. Det är då det är bra att
man jobba på ett stort företag. Bokstavligt talat STORT!

För om man vill ta en lunchpromenad och det är
"dåligt" väder så får man tänka "IN-side the box" och
ta en promenad i en lååång korridor. Helst i gott sällskap.
För det finns finns ju inget faktiskt dåligt väder,
då det inte ens hjälper med (snygga) kläder.

Men de senaste dagarna har solen inte lyst
med sin frånvaro, utan faktiskt visat sig.
Allt fler minuter dag för dag!

Så lite nya kläder kan nog komma till pass ändå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar