Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 mars 2015

Veckoschema

Dags att torka bort snigelslemmet från skorna och
inse att veckorna fram till den 23e maj bara blir färre!

Nu får det vara slut på "undantag" från träningsschemat. Inga
opera- , Ullaredbesök eller skidresor ska få stoppa mig längre!
Det må vara isigt ute, utan att vara det minsta "glatt",
Så nu ska jag göra det "lätt" för mig.
Bara till att följa det enkla schemat:


Måndag: VILA
Tisdag: Löpning - Långt och Länge
Onsdag: Kondition/Styrka med 24Fitclub
Torsdag: Löpning - Längre steg lite oftare!
Fredag: Simning
Lördag: Löpning - Bara för att jag kan (och måste)
Söndag: Simning, Kondition/Styrka med 24Fitclub

Få se, idag har vi... Aha den heliga vilodagen!

Men det får faktiskt bli ett undantag redan idag!




...23 Maj 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar