Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 21 mars 2015

Best of...

...kalorifestivalen 2015!

Alla pratar om julen som en högtid då man bara äter...
Men perioden februari-mars kommer inte långt efter!

Varje lördag krävs det kalorier,
för att ta sig igenom kvällens melodier!
Vi har blandat Lyxshake och marängswiss...
Men nu är det (äntligen?) över!
(ska bara kolla om det finns kvar någon glass i frysen...)

Nu när man har hört låtarna några gånger så sätter de sig...
...endel sätter sig på hjärnan och vill inte släppa greppet...

Det fanns några som stack ut lite extra!
Här är de bästa (versionerna):

Bästa bidragen!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar