Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 3 mars 2015

Tisdagsunderhållning!

Vilar ut efter kvällens utmaning.
Det var varken medaljregn eller
egen träning på schemat i dag.
Jag stod i fiket i handbollshallen
och sålde kaffe.

Före, under och efter herrarnas match.

Vilken underhållning!

Ja, inte matchen
(som Kärra vann överlägset),
men i fiket.

En av Kärras HFs eldsjälar
lagade mat till hela damlaget...
Bristen på köksutrustning och matlagningserfarenhet var påtaglig.
Men engagemanget var outstanding!
Till slut serverades en kycklingrätt med massor av grädde och ost som verkade riktigt smarrig.

Men riset var fortfarande inte kokt,
efter en halv evighet i den STORA
grytan på den lilla, lilla spisplattan...

Nu ska jag återställa ordningen,
så att det känns som en riktig tisdag, genom att titta på kvällens avsnitt av Teletubbies.

Nej, jag menar Biggest Loser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar