Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 24 mars 2015

Tur att det är tisdag!

I går fick jag en smärre chock då jag insåg
att det redan var den 23e (!!?) mars !!?

Jag stirrade på datorskärmen där datumet visades
och var övertygad  jag var på "fel" vecka och skulle
försöka bläddra "bakåt", när jag insåg att det faktiskt
var dagens datum som visades... Min hjärna var (är)
minst en vecka efter och har svårt att komma ikapp!

Som grädde på moset så uppdaterade Göteborgsvarvet
sin facebook sida med att det är :
"En månad kvar! ...tills det är en månad kvar..."

Inget att skoja om!
Tur att det är tisdag idag (igen)!
"Springa (lagom) långt-dagen"

Förra tisdagen "firade" jag att det var 13
grader varmt (!) med att springa 13 km!

Idag är planen att springa (oavsett väder),
hoppas bara slippa se mer av snön som vi hade igår...


Gott om tid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar