Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 7 mars 2015

Världsrekord!!?

Idag var det dags för ett världsrekordförsök!


På 1000 platser i världen klockan 9.00 lokal tid,
ska olika grupper (om minst 25 personer) utföra
samma workoutprogram. Så, vem vet?
Jag kanske hamnar mellan alla andra
freaks i Guinness rekordbok?


Det blåsiga vädret inbjöd inte till att ge sig ut tidigt
i morse. Gissar att de som gör samma workout program
på Sant Monica beach inte behövde frysa som vi gjorde...
Vi blev kontrollräknade, filmade och fotade,
så nu håller vi tummarna!


Uppvärmd av träningspasset fortsatte jag upp till "Blå spåret",
där det var (personlig) världspremiär för årets backintervallträning.


Men belöningen väntade hemma,
i form av kaffe, rostat bröd och marmelad.





Piska!


...och morot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar