Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 13 mars 2015

Insidan som räknas?

Måhända är det insidan som räknas, men även
insidan har ett ytskikt som behöver fräschas upp
(som sagt - 14 år i samma hus sätter sina spår)

Ljust och fräscht känns ju sååå 2010.
I år ska det ju vara "50 nyanser av grått"...

Nu är det ju inte sovrummet som ska "piggas" upp, utan
köket. Men tapet och färg i grå nyanser har nu inhandlats.

Så det är bara att sätta igång!
Men vänta, sa jag att JAG skulle måla?
Nu tror jag minsann att projektledaren måste gå in med
hela handen och byta tjänster och gentjänster delegera!

Typiskt att detta projekt krockar med
VIASAT's gratisvecka och Champions league...

Fortsättning följer - hoppas jag!


I gråzonen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar