Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 11 september 2017

Summerat

Summerar förra veckans löpning.
Med gårdagens långpass på 25 km
blev det totalt drygt 50 km!
Med min nya skeva uppfattning om vad som är
"normalt", tycker jag inte att det är så "mycket"...
(men detta var nog mitt veckorekord så här långt - i år)


Hur mycket tid detta har tagit vill jag inte ens tänka på.
Det konstiga är att jag kan vara ute och springa
i 2,5-3 timmar och uppleva att tiden går "snabbt".
(måste vara att jag springer så långsamt...???)


Men när man kommer hem vid lunchtid,
trots att man gav sig ut direkt efter frukost,
så försvinner ju helgerna rätt fort...


Resterande ledig tid lägger jag på att sova, baka och äta.
Jag har inte summerat hur många kalorier 50 km löpning
motsvarar, men jag utgår från att det är fritt fram att äta de
kolydrater man är sugen på!!? Så i helgen blev det förutom
pasta och pizza, både äppelpaj, scones och nybakta frallor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar