Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 6 september 2017

Nu blommar det...

När jag ändå är inne på ett av
mina (två) favoritämnen: Shopping...


Näst efter träningskläder så är det nog
skor som är lättast att "spontanköpa".
När jag tänker efter, så har jag nog sällan och aldrig
köpt träningskläder eller skor för att jag varit ute och letat.
Det är sådant man bara "råkar springa på"...


Men träningen tar inte bara tid från hushållsarbetet,
även shoppingen blir lidande... Så det gäller att
vara vaken när man är ute på en shoppingrunda!


Så på semestern, när jag hittade dessa skor, var det nära
att jag missade årets fynd! Jag köpte inte dessa direkt!?
Men efter en veckas betänketid, tog jag mitt förnuft till fånga,
gick tillbaka och som tur var, så fanns de kvar i min storlek!


Det är som att gå på moln,
de används nu var och varannan dag.


Hade jag inte köpt dessa, hade jag fått gå barfota!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar