Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 5 september 2017

Never ending story...

Del 5392 i den oändliga historien
om kejsarens löparens nya kläder...


Det bästa när man väljer träningskläder är att
man inte behöver vara så diskret i färgvalen!
I detta fallet var det inte jag som valde
tightsen - de valde mig. *oskyldig*
...och vi hade en värdecheck med "kort datum"...


Vilken tur att jag alltid hittar något jag "behöver"!


Vadå?
Jag hade faktiskt inga med hög midja
och hysteriskt mönster innan!


(nu har jag tydligen näringsförbud
när det gäller inköp av fler tights...)

...inte bara jag som är helt hysterisk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar