Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 4 september 2017

(In)aktiv helg!

Kändes som en ovanligt lång helg, kanske för
att den inleddes med en fredagkväll på sta'n!!?
"Varning på sta'n" - bokstavligt talat - för
vi var och såg Magnus Uggla på Liseberg.


Trevligt att skippa det vanliga fredagsmyset, vara
lite social och kolhydratladda med en öl eller två!


Annars råder det ransonering på alkoholintaget.
En bieffekt av allt rännande i löparspåret...


Vädret var alldelse lysande - soligt - och varmt hela helgen!
Ännu en anledning att inte få något vettigt gjort inomhus...


Annars är ju långpassen ett bra tidsfördriv.
Skulle man tillfälligt "känna för" lite hushållsarbete,
så tar passen effektivt bort alla möjligheter att vare
sig hinna eller orka med mer än det nödvändigaste!


Drygt 21 kilometer (i uppförsbacke?) igår.


ASJOBBIGT!


Men det allra jobbigaste var nog att komma hem
efter 15 kilometer, stanna till, äta och dricka och
sen ge sig ut en runda till... Tur man är lat!


Lättast att bara fortsätta springa. Sen får man ju VILA!














Ransoneringstider...



Vätskeersättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar