Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 16 september 2017

Plusflex!

Tiden springer iväg.
Idag sprang jag ifrån 3 timmar...
Mindre än en månad kvar till start!!?
Följer ett 20-veckors maratonprogram.

Nästan 666 km gjorda
(number of the beast...)
Bara ca 111 km återstår, innan
de "sista" 42195 metrarna!

Kan inte påstå att jag följt
programmet till punkt och pricka.
Inter-ville-vall passen har varit få...
Långpassen har varit lite för korta.

Men jag har använt utav ett "flex"
system, så jag har ändå kommit upp
i det totala antalet kilometer.

Det jag missat ena veckan har jag sprungit
ikapp ("jobbat" in) veckan därpå.

Ligger på "plus" faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar