Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 27 september 2017

Inled mig gärna i frestelse...

Kunde inte hålla mig på mattan...
Det är ju livsfarligt att de har försäljning av
diverse "må bra" saker på gymmet...


Vad det var?
Halva priset såklart!


För att vara exakt, så var det en yoga-tröja.
(jag förbereder mig för "livet efter detta"...)


Tröjan fanns i svart och i grått.
Gaah! Beslutsångest...
Ge mig 2 val och jag kan inte bestämma mig!


För att inte förhasta mig
(karaktär!) funderade jag genom hela
Body Balance passet på vilken färg jag skulle ta...
(moget övervägande - ingen spontan shopping...)


När jag kom ut, fanns bara den grå kvar...


Perfekt, det var ju den jag ville ha!





Beslut utan ångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar