Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 8 september 2017

Lördag hela veckan!

Swich! Så passerade ännu en vecka.


Fördelen med att jobba måndag till fredag är att när man
återuppstår framåt fredag eftermiddag, så känns det som
en näst intill religiös upplevelse - Halleluja moment!


Man uppskattar lördag mornar på ett helt
annat sätt än om man varit ledig hela tiden.
Och då menar jag inte att det är sovmorgon.


Tvärtom!
Det är ju underbart att kliva ur sängen
och ha en hel ledig dag framför sig!


Så jag går och lägger ig i tid och ser
fram emot att kliva upp tidigt i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar